Menu
Patronat honorowy Patronage
  1. Główna
  2. >
  3. Krótkie spięcie
  4. >
  5. Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 34% r/r do 12,43 mln zł we wrześniu

Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 34% r/r do 12,43 mln zł we wrześniu

Warszawa, 06.10.2017 (ISBnews) – Przychody CDRL – właściciela marki Coccodrillo – ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły we wrześniu br. o 34% r/r i wyniosły 12,43 mln zł, podała spółka.

Polski kanał e-commerce wypracował we wrześniu 2,18 mln zł przychodów dla CDRL, co oznacza wzrost o 41% r/r, podano w komunikacie.

"Świetny wynik zanotowany we wrześniu to oczywiście efekt kilku czynników. Najważniejsze jest jednak, że nasza oferta jest dobrze przyjmowana przez naszych klientów – dzieci i rodziców" – powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.

W okresie styczeń-wrzesień bieżącego roku przychody polskich sklepów Coccodrillo wyniosły 106,67 mln zł, o 7% więcej r/r. Przychody wygenerowane w tym okresie przez polski kanał e-commerce to 11,51 mln zł wobec 9,16 mln zł rok wcześniej, podano także.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.

(ISBnews)