Menu
Patronat honorowy Patronage
  1. Główna
  2. >
  3. Płatne
  4. >
  5. Dlaczego Minister Infrastruktury przegrał w sprawach o lokalizacje farm wiatrowych na morzu

Dlaczego Minister Infrastruktury przegrał w sprawach o lokalizacje farm wiatrowych na morzu

Wojewódzki Sąd Administracyjny wydał cztery rozstrzygnięcia przychylne dla spółek, które odwołały się od umorzenia przez Ministerstwo Infrastruktury postępowań o wydanie pozwoleń lokalizacyjnych w polskiej strefie Morza Bałtyckiego.
Wiatrak EDPR-offshore
Projekt WindFloat Atlantic na wybrzezu w Portugalii Viana do Castelo

Wykup dostęp online i przeczytaj do końca

Kup dostęp
Im szybciej zaczniemy oszczędzać gaz, tam gdzie się da, tym mniejsze szkody wywoła potencjalny kryzys, wywołany odcięciem dostaw z Rosji. Takie jest główne przesłanie zaleceń, jakie Komisja Europejska wyda w związku z obawami o kompletne zakręcenie rosyjskiego kurka. Cen maksymalnych na rosyjski gaz raczej nie będzie.
Gaz
Gaz
Tydzień Energetyka: Skąd wziąć 4,5 mln ton węgla; Gazowe manewry rządu; Czy Nord Stream będzie działał?; UE daje 5 mld euro na wodorowy projekt - gigant.
wegiel (6)
Rhondda Heritage Park, Wales - September 2017: Coal in an old tram with the pithead and winding gear of the former Lewis Merthyr colliery in the background
Zielone technologie rozwijają:
Volkswagen postawił na system planowania trasy samochodów elektrycznych rozwijany na oprogramowaniu szwedzkiego start-upu ABRP – ustaliło WysokieNapiecie.pl. Oferuje też własne usługi ładowania. Z kolei Volvo i Polestar sięgnęły po oprogramowanie Google i usługi ładowania zewnętrznej firmy − Plugsurfing. Które podejście jest lepsze? Porównaliśmy oba na Volkswagenie ID.5 i Volvo C40 Recharge. Ale jest i trzecia droga – wybór oprogramowania na jakim będzie jeździć auto.
volvo c40 volkswagen id5
Technologie wspiera:
Elektromobilność napędza:

Śledź zmiany w energetyce.
Zapisz się do naszego newslettera!