Jak czytamy na stronie magazynu „Auto Świat” i Onet.pl:
„Portal wysokienapiecie.pl poinformował, że PGE zrezygnowało z podpisania z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad umów dzierżawy nieruchomości pod stacje ładowania przy autostradach A1, A2 i A4. Chodzi o 6 stacji szybkiego ładowania na MOP-ach Skoszewy Zachód po obu stronach autostrady A1, MOP Ciosny (dwa punkty ładowania na autostradzie A2 na wysokości Zgierza – w obu kierunkach), MOP Prószków (autostrada A4) i Krajków (też A4).”
„Portal WysokieNapiecie.pl ustalił, że koncern PGE i firma 4Mobility stracą na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad wadium za ładowarki (50 tys. zł)”
Serwis Moto.pl „Gazety Wyborczej” informuje:
„Jak dowiedział się portal WysokieNapiecie.pl, Polska Grupa Energetyczna, jeden z udziałowców firmy ElectroMobility Poland stojącej za marką Izera, nie chce dalej rozwijać sieci stacji ładowania dla samochodów elektrycznych”
W serwisie „Autokult” Wirtualnej Polski czytamy z kolei:
„Rozwój infrastruktury do ładowania samochodów elektrycznych pozostaje projektem spoza podstawowej działalności Grupy PGE, stąd podjęte decyzje o niekontynuowaniu dalszych działań w tym obszarze” – dowiedział się portal WysokieNapiecie.pl. Nie zmienia to faktu, że do końca sierpnia 2020 spółka chce pobierać opłaty za ładowanie na wszystkich swoich stacjach.
Cytowany artykuł przeczytają Państwo natomiast tutaj: