Dokładnie 11 grudnia do nabrzeża terminala LNG w Świnoujściu zacumuje katarski gazowiec wiozący około 205 tys. m sześc. skroplonego gazu do pierwszego napełnienia instalacji. W czerwcu 2016 r. gazoport ma już być normalnie eksploatowany. I co dalej?
Jedyna realna alternatywa dla oleju napędowego w drogowym transporcie towarów to LNG – ocenia niedawny raport francuskiego ministerstwa ekologii. Dla Francji to o tyle ważne, że kraj stawia sobie bardzo ambitne cele transformacji energetycznej, a najwięcej CO2 emituje sektor transportu.
Pliki cookie pozwalają nam zagwarantować poprawne funkcjonowanie i doskonalenie działania serwisu oraz wyświetlać treści lepiej dostosowane do Twoich potrzeb. Wybierając opcję „Zgadzam się”, zezwalasz operatorowi strony na używanie plików cookie, pikseli, znaczników i podobnych technologii. Twoja zgoda na korzystanie z plików cookie jest dobrowolna i w każdej chwili możesz ją wycofać. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką cookies.