Menu
Patronat honorowy Patronage
  1. Główna
  2. >
  3. Krótkie spięcie
  4. >
  5. Jesper Rosenkrans został nowym dyrektorem generalnym TotalEnergies Marketing Polska

Jesper Rosenkrans został nowym dyrektorem generalnym TotalEnergies Marketing Polska

Jesper Rosenkrans objął funkcję dyrektora generalnego TotalEnergies Marketing Polska, zastępując na tym stanowisku Nicolasa Leblond, który został mianowany nowym dyrektorem generalnym TotalEnergies w Luksemburgu, podała spółka.

Jesper Rosenkrans jako dyrektor generalny TotalEnergies Marketing Polska będzie odpowiadał za rynek polski i bałtycki.

"Polska wciąż będzie odgrywać ważną rolę w strategii transformacji energetycznej TotalEnergies. Nasza dotychczasowa aktywność w Polsce związana z rynkiem motoryzacyjnych i przemysłowych środków smarnych pozostaje integralną częścią naszej działalności w przyszłości. Jesteśmy podekscytowani planami wzmocnienia również innych obszarów, w tym energii ze źródeł odnawialnych. Cieszymy się, że będziemy mogli przyczynić się do transformacji energetycznej w Polsce, koncentrując się jednocześnie na dostarczaniu wartościowych produktów i usług dla naszych klientów" – powiedział Rosenkrans, cytowany w komunikacie.

Jesper Rosenkrans przez 10 lat zajmował szereg stanowisk związanych z rozwojem biznesu, handlem i zarządzaniem w A.P. Møller-Mærsk. Do TotalEnergies dołączył w 2018 roku, gdzie kierował zespołem handlowców i operatorów odpowiedzialnych za sprzedaż i rozwój biznesu paliw morskich dla Europy i Afryki. W 2019 roku przeniósł się do Singapuru, aby przejąć globalną odpowiedzialność handlową za TotalEnergies Marine Fuels. Tam nadzorował znaczącą transformację podmiotu, której celem było wsparcie dekarbonizacji żeglugi, podano także w materiale.

Total Polska to część francuskiego koncernu multienergetycznego Total. 

(ISBnews)