Menu
Patronat honorowy Patronage
  1. Główna
  2. >
  3. Krótkie spięcie
  4. >
  5. Pure City chce mieć 50 stacji ładowania z ekranami reklamowymi do końca 2022 r.

Pure City chce mieć 50 stacji ładowania z ekranami reklamowymi do końca 2022 r.

Pure City deklaruje uruchomienie pierwszych 50 stacji ładowania samochodów elektrycznych, wyposażonych w ledowe ekrany reklamowe, do końca 2022 roku, podało Elocity. To jednocześnie ósmy brand, który korzystać będzie z modelu biznesowego "white label", oferowanego przez Elocity.

"Widzimy potencjał branży elektromobilnej, ale na związane z nią inwestycje patrzymy znacznie szerzej niż większość firm, wchodzących na rynek transportu zeroemisyjnego. Dlatego stworzyliśmy model biznesowy mocniejszy, niż te oparte jedynie na samej sprzedaży prądu. W naszej sieci znajdą się ładowarki polskiej produkcji, wyposażone w ekrany ledowe. Dzięki nim możliwe będzie wyświetlanie dowolnych treści marketingowych" – powiedział prezes Pure City Wojciech Bieńkowski, cytowany w komunikacie.

Pierwsze stacje Pure City – Miejskiej Sieci Elektrostacji, mają pojawić się na parkingach zewnętrznych wybranych galerii handlowych na przełomie października i listopada. Obecnie trwają wizje lokalne ok. 200 miejsc, które weryfikowane są pod kątem priorytetów instalacji. Po centrach handlowych planowane jest rozszerzenie dostępności punktów marki o wybrane miasta i gminy.

"Model biznesowy 'white label' z oferty Elocity umożliwia nam znacznie szybsze rozwijanie naszej marki. To dla nas ważne, bo od razu po uruchomieniu stacji będziemy mogli zaoferować użytkownikom znacznie więcej, niż gdybyśmy działali we własnym zakresie" – dodał Bieńkowski.

"Fakt, że możemy praktycznie od podstaw stworzyć oprogramowanie, a potem odpowiednio dopasować je do potrzeb inwestora sprawia, że jesteśmy w stanie realizować nieszablonowe założenia, wybiegające daleko poza standard, do którego rynek jest na ten moment przyzwyczajony" – podkreślił CEO Elocity Michał Baranowski.

Elocity to polska spółka technologiczna, typu EMP – electromobility provider, dostarczająca operatorom kompletne rozwiązanie zarządzania publicznymi i prywatnymi sieciami stacji ładowania samochodów elektrycznych. W aplikacji Elocity jest dostępnych ponad 200 stacji ładownia wszystkich partnerów.

(ISBnews)