Strategia Grupy Eurocash na lata 2023-2025 zakłada m.in. redukcję 42% CO2 do 2030 roku oraz wsparcie franczyzobiorców w transformacji energetycznej, podała spółka.
"Eurocash 25 – nasze ambicje w ramach odpowiedzialnego rozwoju:
Redukcja 42% CO2 do 2030 roku, zgłoszona do Science Based Target
Wsparcie franczyzobiorców w transformacji energetycznej
Zielona hybrydowa flota – 80% floty osobowej do 2025
Odpowiedzialny sklep – 8 000 certyfikowanych sklepów
AUE największa platforma szkoleniowa – 42 000 uczestników szkoleń on-line i warsztatów
Certyfikacja TOP Employer
Badanie zaangażowania – wynik 5% powyżej rynku" – czytamy w prezentacji dotyczącej strategii.
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją żywności i innych produktów szybkozbywalnych (FMCG). Współpracuje z ponad 90 tys. klientów, z których 70 tys. stanowią niezależni przedsiębiorcy prowadzący lokalne sklepy detaliczne w całej Polsce. Grupa Eurocash to również organizator sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich, takich jak: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben. Firma, w oparciu o placówki franczyzowe i własne, rozwija Delikatesy Centrum – największą sieć supermarketów w Polsce. Spółka jest notowana na GPW od 2005 r.
(ISBnews)