Menu
Patronat honorowy Patronage
  1. Główna
  2. >
  3. Krótkie spięcie
  4. >
  5. PGE uruchomiła platformy intern. wspierające polskich producentów i usługodawców

PGE uruchomiła platformy intern. wspierające polskich producentów i usługodawców

Warszawa, 29.06.2020 (ISBnews) – Polska Grupa Energetyczna (PGE) wprowadziła dwie platformy internetowe wspierające usługodawców oraz promujące polskie produkty: fachowcy.gkpge.pl oraz PGE eSklep, podała spółka. 

"PGE w ramach działań związanych z kampanią uruchomiła na platformie handlowej PGE eSklep specjalną zakładkę z produktami oznaczonymi jako produkt polski z logo 'Polskie – kupuję to!' po to, aby klienci, którzy chcą wspierać polską gospodarkę bez problemu odnaleźli odpowiedni asortyment. PGE jest inicjatorem i operatorem platformy handlowej PGE eSklep, w którym oferowane są produkty i usługi przez podmioty z różnych branż. W ramach akcji 'Polskie – kupuję to!' PGE zachęca do współpracy przedsiębiorców, którzy mają w swojej ofercie artykuły wyprodukowane w Polsce i za pośrednictwem PGE eSklepu chcą dotrzeć do nowych odbiorców" – czytamy w komunikacie.  

Równolegle PGE uruchomiła aplikację i platformę fachowcy.gkpge.pl, która wspiera polskich usługodawców. Dzięki aplikacji klienci potrzebujący danej usługi mogą zamieścić w serwisie zlecenie wraz z opisem zakresu prac, specyfikacją i budżetem przeznaczonym na ten cel. W odpowiedzi, usługodawcy (fachowcy) reprezentujący poszczególne firmy zgłaszają swoje zainteresowanie ogłoszeniem, a klient dokonuje wyboru usługodawcy, podano także. 

"Zapraszamy wszystkich polskich przedsiębiorców do współpracy w ramach 'Polskie – kupuję to!'. Zgłasza się do nas wiele polskich firm zainteresowanych dołączeniem do akcji 'Polskie – kupuję to!'. To dla nas bardzo ważne, ponieważ głównym założeniem projektu jest to, aby rozszerzał się na kolejne kręgi. Dlatego uruchamiamy kolejne narzędzia wspierające 'Polskie – kupuję to!', platformy: fachowcy.gkpge.pl i PGE eSklep wspierające rodzimych przedsiębiorców" – powiedział prezes PGE Wojciech Dąbrowski, cytowany w komunikacie. 

PGE eSklep od blisko 2 lat oferuje towary i usługi i obsługuje blisko 850 tysięcy klientów. Platforma oferuje sprzedaż internetową, użytkownik ma do wyboru niemal 21 tys. produktów i usług od różnych sprzedawców w kategoriach: Dom i Ogród, Elektronika, Smart Home, AGD, Sport i Turystyka, Dzieci, Zdrowie i Uroda, Usługi.

Aplikację i platformę Fachowcy można znaleźć pod adresem fachowcy.gkpge.pl. To odpowiedź na częste zapotrzebowanie klientów związane z dodatkowym wsparciem fachowców z różnych branż. Klienci potrzebujący danej usługi zamieszczają w serwisie zlecenie wraz z opisem, zakresu prac, specyfikacją i budżetem przeznaczonym na ten cel. W odpowiedzi, fachowcy reprezentujący poszczególne firmy zgłaszają swoje zainteresowanie ogłoszeniem. Użytkownik może wybrać trzech potencjalnych wykonawców, a system dodatkowo dolosuje jeszcze dwie firmy. Ich przedstawiciele będą mogli przesłać bezpośrednio oferty wraz z wycenami i terminami wykonania. 

Grupa kapitałowa PGE jest liderem sektora z ok. 40-proc. udziałem w rynku wytwarzania konwencjonalnego, 30-proc. w sprzedaży dla klientów końcowych (5,2 mln odbiorców indywidualnych i biznesowych) oraz ok. 12-proc. w OZE. Spółka jest notowana na GPW od 2009 r.

(ISBnews)