To pierwsze tego rodzaju spotkanie mające na celu stworzenie i integrację środowiska kadrowo-HR-owego reprezentującego konkretne branże i gałęzie przemysłu.
Część merytoryczna
Część merytoryczna Kongresu HR powermeetings.eu składa się z dwóch dni:
Pierwszego dnia Kongresu – 12 czerwca 2025 – gościebędą mogli wysłuchać wystąpień i wziąć udział dyskusjach składających się na 4 sesje, podczas których prelegenci poruszą tematy związane z zarządzaniem personelem w ciepłownictwie, energetyce, gazownictwie i wybranych gałęziach przemysłu. Oto tematyka poszczególnych sesji:
Sesja I: wyzwania branżowe
Sesja II: technologie wspierające HR
Sesja III i IV: doświadczenia z poszczególnych sektorów
Drugiego dnia Kongresu – 13 czerwca 2025 – odbędą się warsztaty. Uczestnicy mogą dokonać wyboru pomiędzy ośmioma warsztatami odbywającymi się w dwóch równoległych sesjach.
Zachęcamy do zapoznania się z dokładnym harmonogramem Kongresu oraz tematami warsztatów na stronie internetowej wydarzenia:
Część networkingowa
Oprócz części merytorycznej, mając na uwadze cel jakim jest integracja i budowa branżowego środowiska HR-owego, organizatorzy dużą wagę przykładają do części networkingowej.
W przeddzień Kongresu – 11 czerwca 2025 – goście przyjeżdżający dzień wcześniej będą mogli spotkać się na Biforku – nieoficjalnym spotkaniu integracyjnym.
Pierwszego dnia Kongresu – 12 czerwca 2025 – zaplanowana jest Kolacja stanowiąca wyjątkową okazję, aby w miłej atmosferze nawiązać ciekawe relacje z przedstawicielami wielu firm i czerpać inspirację od innych liderów w swoich branżach.
Całe wydarzenie zapewnia ponad 48 godzin networkingu w sprzyjającej atmosferze. Uczestnicy będą mieli czas na dyskusję i wymianę doświadczeń z innymi przedstawicielami branży HR.
Kto potwierdza swój udział?
➡ przedstawiciele branży energetycznej
➡ przedstawiciele branży ciepłowniczej
➡ przedstawiciele branży gazowej
➡ przedstawiciele branży paliwowej i chemicznej
➡ przedstawiciele różnych gałęzi przemysłu, a m.in. cementowego, drzewnego, płytowego, meblowego, celulozowo-papierniczego, opakowaniowego, paletowego
➡ dostawcy rozwiązań technologicznych oraz usług wspierających działania związane z zarządzaniem personelem
Dlaczego warto wziąć udział?
➡ Spotkasz się z innymi przedstawicielami działów HR z Twojej branży
➡ Zdobędziesz lub uzupełnisz swoją wiedzę
➡ Zbudujesz nowe i utrwalisz dotychczasowe relacje
➡ Poznasz najnowsze trendy
➡ Porozmawiasz o swoich doświadczeniach i wyzwaniach w sprzyjających warunkach
➡ Dowiesz się co inni robią i jak sobie radzą z wyzwaniami w tym zakresie w jakim Ty działasz
➡ Będziesz miał okazję zainspirować się do wdrażania nowych rozwiązań i strategii HR w organizacji, które poprawiają efektywność, zaangażowanie i morale pracowników
Jako Patron Medialny Branżowego Kongresu HR powermeetings.eu serdecznie zachęcamy do rejestracji i wzięcia udziału. Zapraszamy do kontaktu z organizatorem lub odwiedzenia strony internetowej organizatora:
https://powermeetings.eu/kongres-hr
Kontakt z organizatorem: Renata Kałużna, tel. 603 386 917, email [email protected]