Warszawa, 11.10.2017 (ISBnews) – Z danych Virgin Mobile wynika, że od stycznia do końca sierpnia 2017 roku zużycie transferu danych wzrosło o 56%, poinformowała prezes Grażyna Piotrowska-Oliwa.
"Jest to efekt dostępu do szybszego internetu oraz sporych pakietów danych udostępnionych klientom, często po niższych cenach. Dla porównania: w Polsce za usługi telekomunikacyjne płacimy średnio sześć, w Czechach dziewięć, a na Słowacji trzynaście euro. To pokazuje, jak bardzo komfortową sytuację mają polscy konsumenci" – powiedziała Piotrowska-Oliwa, cytowana w komunikacie.
Jesteśmy już na szóstym miejscu w Unii Europejskiej pod względem korzystania z internetu mobilnego. To ważny trend, który w najbliższych latach wprowadzi jeszcze większe zmiany do usług oferowanych klientom, podano także.
"Większe pakiety danych, a co za tym idzie coraz częstsze korzystanie z internetu na urządzeniach mobilnych, tworzą nowe możliwości także dla wszystkich podmiotów oferujących usługi za pośrednictwem sieci. Już dziś firmy oferujące mobilny dostęp do treści wideo planują wprowadzenie formatów w jakości 4K. Z lepszego dostępu do sieci korzystać będą również twórcy usług opartych o internet rzeczy" – dodała prezes.
Virgin Mobile Polska jest częścią międzynarodowej grupy inwestycyjnej Virgin. W Polsce działa jako MVNO.
(ISBnews)