Warszawa, 13.10.2017 (ISBnews) – Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) wyłoniła, w ramach 8 edycji konkursu PRCH Retail Awards, najlepsze centra i sieci handlowe działające na rynku w minionym roku. W kategorii sieci handlowych bezkonkurencyjna okazała się sieć salonów Play, która zwyciężyła także w kategorii jakość obsługi. Najlepszym nowym centrum handlowym został nowy projekt Posnania w stolicy Wielkopolski, wyróżniony został także projekt Hali Koszyki w Warszawie, podała PRCH. Agencja ISBnews było partnerem medialnym wydarzenia.
"Do tegorocznego konkursu napłynęła rekordowa w historii konkursu liczba 108 aplikacji. Jury konkursowe najwyższy laur w kategorii 'Nowego centrum handlowego' przyznało Centrum handlowemu Posnania, wyróżniona została także Hala Koszyki w Warszawie. Galeria Sfera w Bielsku-Białej wyróżniona została w kategorii najlepszego centrum handlowego, natomiast Galeria Morena w Gdańsku i Aleja Bielany we Wrocławiu docenione zostały jako centra, które najlepiej poradziły sobie z trudami rozbudowy i modernizacji" – czytamy w komunikacie.
W kategorii sieci handlowych bezkonkurencyjna okazała się sieć salonów Play, która mogła pochwalić się także najlepszą obsługą klienta. Tuż za nią uplasowała się Księgarnia Autorska oraz Sephora. Wyróżnione zostały także nowe sieci handlowe, które zadebiutowały na rynku Verona oraz Folkstar, podano również.
"Niezwykle pozytywnym świadectwem dla rynku centrów i sieci handlowych jest fakt, że poddają się one ocenie ze strony ekspertów branży, stając w szranki w konkursach takich, jak PRCH Retail Awards. Celem konkursu jest wskazanie najlepszych praktyk w zakresie zarządzania i marketingu centrów i sieci handlowych. Nie ukrywamy, że proces aplikacyjny w naszym konkursie jest wymagający i złożony. Dla przykładu każde centrum zgłoszone do konkursu, przechodzi wstępny proces oceny, następnie wizytowane jest przez niezależne grono jury składające się z doświadczonych specjalistów z branży. Tym bardziej cieszy nas rekordowa liczba 108 zgłoszeń, która wzrosła o 28 aplikacji w stosunku do ubiegłego roku" – powiedział dyrektor generalny PRCH Radosław Knap, cytowany w komunikacie.
W konkursie wyłoniono również laureatów w kategoriach marketingowych centrów i sieci handlowych. Jury oceniające projekty marketingowe wyłoniło także najważniejsze wydarzenie w branży centrów handlowych, którym zostały "10 Urodziny Manufaktury" w Łodzi. Na najwyższą ocenę zasłużyły także kampanie wizerunkowe marki Deichmann-Obuwie "Deichmann x Margaret" oraz Placu Unii w Warszawie, "Miejsce Korzyści", czytamy dalej.
Konkurs PRCH Retail Awards stworzony został z myślą o sieciach handlowych, deweloperach, zarządcach, inwestorach i profesjonalistach zajmujących się retail marketingiem.
Organizatorem konkursu i Gali PRCH Retail Awards jest stowarzyszenie Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH), partnerem badawczym konkursu jest firma Dekra Certification, zajmująca się między innymi profesjonalną oceną jakości obsługi klienta. PRCH od 2003 roku zrzesza firmy i osoby pracujące w branży nieruchomości centrów handlowych: zarządców, inwestorów, deweloperów, najemców, prawników, architektów, agencje PR, marketingu i inne firmy działające na rzecz tego sektora. Obecnie do PRCH należy ponad 240 firm.
(ISBnews)