Menu
Patronat honorowy Patronage
  1. Główna
  2. >
  3. Krótkie spięcie
  4. >
  5. Polska Grupa Energetyczna ma umowę sponsoringową PGE Narodowego na kolejne 5 lat

Polska Grupa Energetyczna ma umowę sponsoringową PGE Narodowego na kolejne 5 lat

Warszawa, 11.10.2021 (ISBnews) – Polska Grupa Energetyczna (PGE) i operator PGE Narodowego podpisały nową umowę sponsoringową na kolejne pięć lat, podała spółka. Jednocześnie arenie nadano imię trenera Kazimierza Górskiego.

"Dotychczasowe pięć lat na PGE Narodowym było pełne emocji, których dostarczały największe i najciekawsze wydarzenia sportowe, rozrywkowe i kulturalne w Polsce. W tym czasie marka największej polskiej firmy energetycznej towarzyszyła ponad 100 całostadionowym wydarzeniom, w tym meczom piłkarskiej reprezentacji Polski, koncertom gwiazd polskiej i światowej muzyki, targom, wystawom i spotkaniom biznesowym. Od lipca 2015 roku do końca 2020 r. PGE Narodowy odwiedziło ponad 8 mln osób. PGE Polska Grupa Energetyczna jako partner tytularny stadionu wspiera jego rozwój i przez następne pięć lat będzie współtworzyła to wyjątkowe miejsce" – powiedział prezes PGE Wojciech Dąbrowski, cytowany w komunikacie.

W ramach negocjacji nowej umowy PGE i PL.2012+ przeprowadziło dokładną analizę dotychczasowych wspólnych działań, w wyniku czego, m.in. odświeżono pakiet świadczeń partnerskich i uwzględniono możliwość nadania PGE Narodowemu imienia Kazimierza Górskiego, podano także.

Marka PGE Narodowy powstała w wyniku połączenia dwóch silnych brandów – "Stadionu Narodowego w Warszawie" oraz PGE Polskiej Grupy Energetycznej w 2015 roku. Rebranding ze Stadionu Narodowego w PGE Narodowy był pierwszą tego typu operacją o tak dużej skali w Polsce. Mimo wysokiego poziomu zaawansowania przedsięwzięcia oraz licznych wyzwań, które mu towarzyszyły, organizacje z sukcesem wprowadziły na rynek nową markę. Dzisiaj PGE Narodowy jest postrzegany jako lider w branży wydarzeń masowych, spotkań biznesowych, jak i w zakresie organizowania czasu wolnego, przypomniano.

"Badania przeprowadzone na zlecenie PL.2012+ w 2021 roku pokazują, że PGE Narodowy jest najbardziej rozpoznawalnym obiektem sportowo-widowiskowym w Polsce. Średnio aż trzy na pięć osób zapytanych o obiekty tego typu zlokalizowane w Polsce, wymienia go spontanicznie, a 84% badanych rozpoznaje obiekt na podstawie fotografii" – zakończono.

Grupa PGE wytwarza 41% produkcji netto energii elektrycznej w Polsce, a jej udział w rynku ciepła wynosi 18%. Grupa szacuje swój udział w rynku energii ze źródeł odnawialnych na 10%. Na obszarze dystrybucyjnym wielkości ok. 123 tys. km2 PGE obsługuje 5,5 mln klientów. Jej udział rynkowy pod względem wolumenu dystrybuowanej energii elektrycznej wynosi 25% a sprzedaży do odbiorców końcowych – 33%. Spółka jest notowana na GPW od 2009 r.

(ISBnews)