Moc własnych instalacji fotowoltaicznych Dino Polska wzrosła o 31% r/r do 83 MW na koniec 2023 r., poinformował członek zarządu Michał Krauze.
"Część wydatków inwestycyjnych przeznaczamy na ograniczanie naszego wpływu na środowisko naturalne. Można to dostrzec na dachach 89% marketów Dino i trzech centrów dystrybucyjnych, które są wyposażone we własne instalacje fotowoltaiczne. Łączna moc tych instalacji wyniosła 83 MW i była o 31% wyższa niż na koniec 2022 r. Pozwala nam to zaspokajać zapotrzebowanie na energię elektryczną w coraz większym stopniu energią pochodzącą ze źródeł odnawialnych" – napisał Krauze w liście dołączonym do raportu rocznego.
Dino Polska to wiodący gracz w segmencie supermarketów proximity w Polsce, zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski, o średniej powierzchni sali sprzedaży wynoszącej ok. 400 m2. Spółka zadebiutowała na GPW w 2017 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20.
(ISBnews)