Jesper Rosenkrans objął funkcję dyrektora generalnego TotalEnergies Marketing Polska, zastępując na tym stanowisku Nicolasa Leblond, który został mianowany nowym dyrektorem generalnym TotalEnergies w Luksemburgu, podała spółka.
Jesper Rosenkrans jako dyrektor generalny TotalEnergies Marketing Polska będzie odpowiadał za rynek polski i bałtycki.
"Polska wciąż będzie odgrywać ważną rolę w strategii transformacji energetycznej TotalEnergies. Nasza dotychczasowa aktywność w Polsce związana z rynkiem motoryzacyjnych i przemysłowych środków smarnych pozostaje integralną częścią naszej działalności w przyszłości. Jesteśmy podekscytowani planami wzmocnienia również innych obszarów, w tym energii ze źródeł odnawialnych. Cieszymy się, że będziemy mogli przyczynić się do transformacji energetycznej w Polsce, koncentrując się jednocześnie na dostarczaniu wartościowych produktów i usług dla naszych klientów" – powiedział Rosenkrans, cytowany w komunikacie.
Jesper Rosenkrans przez 10 lat zajmował szereg stanowisk związanych z rozwojem biznesu, handlem i zarządzaniem w A.P. Møller-Mærsk. Do TotalEnergies dołączył w 2018 roku, gdzie kierował zespołem handlowców i operatorów odpowiedzialnych za sprzedaż i rozwój biznesu paliw morskich dla Europy i Afryki. W 2019 roku przeniósł się do Singapuru, aby przejąć globalną odpowiedzialność handlową za TotalEnergies Marine Fuels. Tam nadzorował znaczącą transformację podmiotu, której celem było wsparcie dekarbonizacji żeglugi, podano także w materiale.
Total Polska to część francuskiego koncernu multienergetycznego Total.
(ISBnews)