Menu
Patronat honorowy Patronage
  1. Główna
  2. >
  3. Krótkie spięcie
  4. >
  5. Grycan ma 150 lodziarni, otworzy minimum 10 nowych punktów w 2018 r.

Grycan ma 150 lodziarni, otworzy minimum 10 nowych punktów w 2018 r.

Warszawa, 24.10.2017 (ISBnews) – Pomimo słabego sezonu 2017, Grycan planuje realizację strategii polegającej na uniezależnieniu się od warunków pogodowych dzięki rozbudowie sieci lodziarni w centrach handlowych i przy głównych ulicach dużych miast, poinformowała ISBnews.tv Małgorzata Grycan. Według niej, do istniejących już 150 punktów w przyszłym roku dołączy co najmniej 10 nowych.

"Firma Grycan co roku musi mocno konkurować na rynku i zaskakiwać konkurentów nowymi produktami i ofertą. Skupiamy się także na rozwoju naszej coraz ważniejszej nodze biznesowej czyli lodziarniami" – powiedziała w rozmowie z ISBnews.tv Małgorzata Grycan z firmy Grycan – Lody od Pokoleń.

W jej ocenie, za firmą, ale także za całym rynkiem lodowym bardzo trudny sezon. Krótkie lato, a także bardzo niesprzyjająca pogoda wiosną oraz we wrześniu spowodowała, że wyniki branży odbiegają od oczekiwań. Jednak Grycan jest w stanie zrekompensować część utraconych zysków dzięki inwestycjom w lodziarnie w centrach handlowych i głównych ulicach dużych miast.

"Na koniec roku będziemy mieli 150 lodziarni i musimy systematycznie zwiększać tam asortyment całoroczny, 'idziemy' więc w kawę oraz ciasta. Jesteśmy zadowoleni z efektów tej strategii i rentowności biznesu. W 2018 r. planujemy otwarcie minimum 10 nowych lodziarni" – wskazała Grycan.

Firma systematycznie inwestuje także w linie produkcyjne oraz starsze lodziarnie, które są rewitalizowane oraz powiększane.

"Jako firma jesteśmy w zdrowej sytuacji finansowej i wszystkie inwestycje są finansowane ze środków własnych. Nie myślimy więc o giełdzie czy finansowaniu zewnętrznym, jak np. emisja obligacji" – podsumowała Grycan.

Marka Grycan – Lody od pokoleń jest obecna na polskim rynku od 2004 r.

(ISBnews)