Warszawa, 11.12.2017 (ISBnews) – Grupa Empik planuje zwiększyć liczbę franczyzowych księgarń pod marką Mole Mole do 40-50 na koniec 2018 roku z 20 obecnie, poinformowała prezes Grupy Empik Ewa Szmidt-Belcarz. Grupa zamierza kontynuować intensywną ekspansję sieci księgarni własnych i franczyzowych pod marką Mole Mole.
"Cieszymy się, że flagowe galerie wybrały Mole Mole spośród innych konceptów i zaufały Grupie Empik. To projekt komplementarny do strategii ekspansji i zasięgu geograficznego Empiku, którego sklepy są znacząco większe oraz multimedialne. […] Oczekujemy, że na koniec 2018 roku będzie już 40-50 księgarni" – powiedziała Szmidt-Belcarz, cytowany w komunikacie .
Pierwsze księgarnie Mole Mole uruchomione w maju br., a obecnie sieć liczy 20 sklepów. Sklepy o średnim metrażu 150 m2 działają w Bydgoszczy, Czeladzi, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Kołobrzegu, Krakowie, Łomży, Ostrowcu Świętokorzyskim, Poznaniu, Świeciu, Warszawie, Wrocławiu, Zabrzu oraz Żywcu.
Grupa Empik to największa sieć sprzedaży produktów kultury i rozrywki w Polsce i lider w kategoriach wydawniczych (książka, muzyka, film).
(ISBnews)