Menu
Patronat honorowy Patronage
  1. Główna
  2. >
  3. Patronaty
  4. >
  5. II Made in Poland

II Made in Poland

II Kongres Made in Poland to najważniejsze cyfrowe wydarzenie dla rozwoju polskiej gospodarki. Po ogromnym sukcesie jego pierwszej edycji, kolejna odsłona transmitowana będzie 27- 28 maja 2021 r. z samego serca Berlina - polskiej ambasady w Niemczech.
Baner II Made in Poland

Inicjatywa ma na celu promowanie tego, co polskie, tworząc przy tym nasz rodzimy patriotyzm do polskich produktów, usług oraz innowacji. Otwieramy drzwi nie tylko na polski rynek i polskich konsumentów, ale również na rynek zagraniczny. Promujemy dumę z polskiej jakości i doskonałości, kształtujemy świadomość konsumenta o doświadczeniu, prestiżu i wysokim standardzie Polski na arenie międzynarodowej.

W obliczu nowych wyzwań i szybko zmieniającej się rzeczywistości, kluczową kwestią staje się wspieranie podmiotów polskiej gospodarki i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań. Dzięki wymianie doświadczeń i połączeniu eksperckiej wiedzy trzech filarów gospodarki – biznesu, administracji i nauki – wypracowane zostaną możliwości, które otworzą nowe perspektywy rozwoju. Tworzymy idealną przestrzeń do rozmowy, współpracy i działania.

Grono blisko 30 000 uczestników będzie miało okazję wypowiedzieć się na temat kluczowych możliwości i rzucić nowe spojrzenie na kwestie gospodarcze. Partnerami poszczególnych paneli dyskusyjnych będą eksperci, którzy mają realny wpływ na funkcjonowanie danych sektorów gospodarki.

Nadchodzący Kongres to 5 paneli dyskusyjnych, w ramach których podejmowane będą najistotniejsze tematy związane z rozwojem ekonomicznym i społecznym : „Polska – kraj zielonej rewolucji”, „Nasza siła – polskie innowacje”, „Polish Success Story”, „Biznes bez granic”, „Rynek spożywczy w Polsce”. W ramach wydarzenia poruszone zostaną takie zagadnienia, jak kondycja gospodarcza producentów, wpływ programów rządowych na rozwój rodzimej gospodarki, rola firm rodzinnych, pozycja polskich producentów na arenie międzynarodowej czy wyzwania czekające polską gospodarkę.

Baner II Made in Poland

_______
W ramach Made in Poland 2020 r współpracowaliśmy z:

Patronat medialny: Grupa Interia, Gazeta Wyborcza, Forum Przedsiębiorczości, Biznes Plus

Partnerzy: Google Internetowe Rewolucje, Politechnika Wrocławska, Politechnika Łódzka, Politechnika Śląska, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Krakowska Akademia, Proteon Pharmaceuticals, PWSZ w Elblągu, Mirror Investment, Dynaxo, Lionelo, Polska Grupa Porcelanowa, PEPEES SA, Polska Grupa Supermarketów, IBPM, OSM Łowicz, InWork, Ministerstwo Smaku, Jaj-Pol, G.P.R. Suflidowo, World Industry Programming, BSG, Bielawska Wytwórnia Napojów, High Technology Machines, Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości S.A. w Żorach, Gmina Świecie, Venado, Muszynianka, Gmina Jarosław, Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej oraz Cukiernia Wójcik.

Organizator: Polska Agencja Przedsiębiorczości.
Adres strony internetowej wydarzenia: www.kongresmip.pl

Osoba do kontaktu: Klaudia Iwanek, [email protected]
tel. 798 812 306

W 2020 roku wzrósł import energii elektrycznej z Czech, Szwecji, Niemiec, Słowacji i Ukrainy, osiągając rekordowe 13,1 TWh netto. Na zakup prądu za granicą wydaliśmy ok. 3 mld zł. Zdarzają się już chwile, gdy bez importu groziłoby nam wprowadzenie stopni zasilania, ale nie brakuje też godzin, w których to nasi sąsiedzi potrzebują naszej pomocy.
wymiana miedzyoperatorska polski 2020
Odpowiedzialność za zapewnienie mieszkańcom stolicy dostaw ciepła spoczywa na władzach Warszawy i one powinny opracować raport, który powie nam skąd się brały awarie tegorocznej zimy.
golden steel pipe network in crude oil refinery
golden steel pipe network in crude oil refinery
NFOŚiGW zlicza ostatnie wnioski o dopłaty do paneli fotowoltaicznych. Już wiadomo, że ich liczba znacznie przekroczyła, i tak powiększony, budżet programu. Dla kogo wystarczy pieniędzy i co o tym zdecyduje? Kiedy ruszy nowy program Mój prąd? Sprawdzamy.
moj prad wyplaty dofinansowania 01 2021
Fotowoltaikę wspiera:
Zielone technologie rozwijają:
Technologie wspiera:
Francja, podobnie jak Polska, nie osiągnęła unijnego celu udziału OZE w miksie energetycznym kraju na koniec 2020 roku. Zdaniem państwowego audytora Pałac Elizejski popełnił błąd. Przesadził z dotowaniem „zielonego” prądu, rywalizującego z bezemisyjnym atomem, zapominając o sektorze ciepłowniczym. O tym ostatnim rzadko pamięta się także w Warszawie.
france-wiatrak-1058699 640
Partner działu Klimat:
Zielone technologie rozwijają: