Ministerstwo Gospodarki oraz Zespół powermeetings.eu zapraszają do udziału w Konferencji:
Zarządzanie kosztami energii
jako ważny element budżetu samorządu terytorialnego.
Efektywność energetyczna w nowej odsłonie.
Termin: 23 kwietnia 2015
Lokalizacja: Centrum Bankowo-Finansowe Nowy Świat S.A., ul. Nowy Świat 6/12,
00-400 Warszawa sala A, I piętro, wejście A
Celem Konferencji jest przybliżenie uczestnikom specyfiki zakupu i zarządzania kosztami energii elektrycznej w jednostkach samorządu terytorialnego oraz odbiorców energii podlegających pod ustawę Prawo Zamówień Publicznych, uregulowań prawnych w tym obszarze oraz możliwości, jakie stwarza obecnie rynek energii w Polsce w zakresie optymalizacji kosztów energii.
Spotkanie organizujemy mając na uwadze wzrastającą świadomość samorządów w zakresie zarządzania kosztami energii, a także rosnących kosztów energii i szukania sposobów ich ograniczenia.
W czasie Konferencji poruszane będą kwestie dotyczące innowacyjnych modeli zakupu energii, wad i zalet grup zakupowych, zasad kształtowania cen przez Sprzedawców oraz obowiązków Odbiorców wynikających z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Tematyka Konferencji obejmować będzie także kwestie utrzymania i modernizacji infrastruktury energetycznej gmin.
Na zakończenie odbędzie się debata z udziałem przedstawicieli Ministerstwa Gospodarki, Urzędu Regulacji Energetyki, UOKiK, firm z branży energetycznej oraz przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, której tematem będą m.in.: ceny energii elektrycznej i czynniki mające wpływ na jej wysokość, kwestie infrastruktury i efektywności energetycznej oraz porównanie modeli zakupów.
Zapraszamy do udziału!
Program i formularz rejestracji dostępne są na stronie organizatora >>>