Menu
Patronat honorowy Patronage
  1. Główna
  2. >
  3. Krótkie spięcie
  4. >
  5. Vivid Games: Premiera 'Metal Fist’ i 'Space Pioneer’ w I półroczu 2018 r.

Vivid Games: Premiera 'Metal Fist’ i 'Space Pioneer’ w I półroczu 2018 r.

Warszawa, 26.10.2017 (ISBnews) – Premiery gier "Space Pioneer" i "Metal Fist" nastąpią w I półroczu 2018 r., poinformował ich producent Vivid Games. Ponadto w tym tygodniu do testów soft-launch trafiła kolejna gra z portfela bydgoskiej spółki – "Gravity Rider (Moto: Hot Tracks)".

"Metal Fist i Space Pioneer to najbardziej zaawansowane gry w historii Vivid Games. Pod warunkiem optymalnego dopracowania mechanizmów monetyzacyjnych, oba tytuły mają potencjał na osiągnięcie znacząco wyższych przychodów niż dotychczasowy hit 'Real Boxing', którego wszystkie odsłony wygenerowały ponad 44 mln zł przychodów" – czytamy w komunikacie. 

"'Space Pioneer' i 'Metal Fist' są w pełni grywalne. Jesteśmy zadowoleni z jakości rozgrywki oraz jej odbioru przez graczy. Tym niemniej na podstawie analizy danych oceniliśmy, że kontynuowanie prac kreatywnych i premiery w I półroczu 2018 r. wpłyną korzystnie na wzrost wartości obu gier, co powinno przełożyć się na wyższe przychody ze sprzedaży" – powiedział prezes Remigiusz Kościelny, cytowany w materiale.

W trakcie ostatnich miesięcy w "Metal Fist" wprowadzony został nowy tryb jednoosobowy, dopracowane sterowanie oraz uproszczona struktura i zasady rozgrywek. Rozszerzeniu uległa również meta-gra i tryb rozgrywki wieloosobowej. Z kolei "Space Pioneer" rozbudowany został o nowe funkcjonalności, m.in. ulepszające i urozmaicające rozgrywkę. W grze dostępna jest nieograniczona liczba poziomów w trybie jednoosobowym, powstają również moduły rozgrywki wieloosobowej i warstwy strategicznej. Pod kątem komercyjnym "Space Pioneer" jest obecnie najbardziej obiecującym produktem w portfolio gier Vivid Games, podano również.

"Systematyczny wzrost metryk utwierdza nas w przekonaniu, że podejmujemy słuszne decyzje i właściwie implementujemy m.in. mechanizmy związane z modelem monetyzacji. Chcąc zmaksymalizować rosnący potencjał obu projektów, musimy skupiać uwagę na zwiększaniu zaangażowania graczy, wyposażyć gry we wszystkie niezbędne funkcjonalności i odpowiednio przetestować m.in w zakresach takich jak ekonomia czy odpowiedni do umiejętności gracza poziom trudności" – dodał Kościelny.

W tym tygodniu w testach soft-launch znalazła się kolejna gra – futurystyczne wyścigi motocyklowe "Gravity Rider (Moto: Hot Tracks)".

Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.

(ISBnews)