Menu
Patronat honorowy Patronage
  1. Główna
  2. >
  3. Krótkie spięcie
  4. >
  5. Budowa zintegrowanego centrum komunikacyjno-handl. w Koninie ruszy w I poł. 2018

Budowa zintegrowanego centrum komunikacyjno-handl. w Koninie ruszy w I poł. 2018

Warszawa, 18.10.2017 (ISBnews) – Budowa zintegrowanego centrum komunikacyjno-handlowego w Koninie ruszy w I połowie 2018 r., poinformowała spółka Dekada, inwestor projektu realizowanego we współpracy z PKP S.A. i jej spółkę zależną Xcity Investment.

Dekada Konin zlokalizowana będzie w ścisłym centrum miasta, przy ul. Kolejowej i ul. Dworcowej. Inwestycja obejmuje nowy dworzec kolejowy, autobusowy oraz centrum handlowe typu strip mall, które połączy oba budynki. Łączna powierzchnia obiektu wynosić będzie około 6 tys. m2. Otwarcie obiektu planowane jest w I połowie 2019 roku.

"Dekada Konin to dobry przykład tego jak działa Xcity. Za pośrednictwem PKP S.A. mamy dostęp do ponad 100 tys. nieruchomości w Polsce, z których większość znajduje się w bardzo atrakcyjnych lokalizacjach, często w bezpośrednim sąsiedztwie dworców kolejowych. Tworzy to idealne warunki do budowy zintegrowanych centrów komunikacyjno-handlowych. Dzięki współpracy z inwestorami wychodzimy naprzeciw potrzebom zarówno podróżnych, jak i lokalnych społeczności" – powiedział członek zarządu Xcity Investment Andrzej Bogusz, cytowany w komunikacie.

W portfolio spółki Dekada są już cztery zintegrowane centra komunikacyjno-handlowe: w Nowym Targu, Myślenicach, Brodnicy i Ciechanowie. Kolejne zintegrowane centrum komunikacyjno-handlowe powstanie w Mińsku Mazowieckim, również we współpracy z PKP i Xcity, podano także.

"Komercjalizacja centrum handlowego w Koninie przebiega bardzo sprawnie. BOIG Property Consulting skomercjalizował już 80% powierzchni handlowej obiektu. Podpisane zostały umowy najmu umożliwiające otwarcie m. in. drogerii HEBE, salonu obuwniczego CCC, salonu sportowego Martes Sport, sklepu z odzieżą i wyposażeniem wnętrz Pepco, salonu RTV Euro AGD, piekarni Pod Strzechą i biura podróży TUI. Prowadzone są również rozmowy z popularnymi sieciami spożywczymi i odzieżowymi" – czytamy dalej.

(ISBnews)